سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین وبلاگ خبری

عید فطر 1397 در عربستان چند شبنه است عید فطر در عربستان چه روزی

    نظر

عید فطر 97 در عربستان چه روزی است عید فطر در عربستان چند شنبه است

تاریخ دقیق عید فطر در کشور عربستان چه روزی است

در عربستان عید فطر 97 کی هست

عید فطر 97 در عربستان چه روزی است

عید فطر 97 در عربستان چه روزی است

در مقاله از سایت خبری جونا اطلاعات کاملی از تاریخ عید فطر 1397 در عربستان قرار داده می شود.همچنین برای دیدن مطالب بیشتر به بخش امروز چندمه سایت جونا دیدن کنید.

اطلاعات کاملی درباره عید فطر

عید فطر روز اول ماه شوال در تقویم هجری قمری است. عید فطر از بزرگترین مراسم ها و اعیاد در بین مسلمانان جهان.

در کشورهای اسلامی، عید فطر از جمله اعیاد بسیار مهم محسوب می‌شود و معمولاً با تعطیلی رسمی همراه است. در این روز، روزه حرام است و نماز عید برگزار می‌ شود. پرداخت زکات فطره در این روز بر مسلمانان واجب است

عید فطر 1397 درعربستان چند شنبه است

عید سعید فطر سال 1397 در کشور عربستان روز پنجشنبه 24 خرداد ماه است (Friday, June 14, 2018) برابر با اول ماه شوال سال 1439 هجری می باشد.

عید فطر 97 در ایران چه روزی است

در تقویم‌های رسمی عید فطر در ایران روز جمعه 25 خرداد اعلام کرده اند ولی به احتمال زیاد ماه رمضان 97 بیست و نه روز است و عید فطر روز پنجشنبه 24 خرداد ماه می باشد.

عید فطر 97 در عربستان چه روزی است عید فطر در عربستان چند شنبه است

عید فطر 1397 در عربستان چند شنبه است

تعیین روز عید فطر چگونه است

از آن‌ جایی که شرط اعلام ماه شوال با رویت هلال ماه به وقوع می‌پیوندد. همواره در کشورهای مسلمان، بر حسب موقعیت مکانی آن کشور، رویت هلال ماه اول ماه شوال و روز عید فطر متغیر است به صورتی که ممکن است به طور مثال در عربستان سعودی روز پنجشنبه عید فطر اعلام شود اما در ایران جمعه روز عید فطر اعلام شود.

گفتنی است در ایران به طور عمده تعیین عید فطر بر عهده حاکم شرع (مقام معظم رهبری، سید علی خامنه‌ای) است و پیروی از آن طبق نظر بعضی مراجع تقلید و علمای شیعه، بر تمام شیعیان حتی مراجعی که نسبت به آن علم ندارند لازم است.


عید فطر 97 در عربستان چه روزی است عید فطر در عربستان چند شنبه است تاریخ دقیق عید فطر در کشور عربستان چه روزی استدر عربستان عید فطر 97 کی هست