سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین وبلاگ خبری

علت کار نکردن فیلتر شکن هات اسپات خرداد 97 - چرا فیلتر شکن ho

    نظر

علت کار نکردن فیلتر شکن هات اسپات خرداد 97 - چرا فیلتر شکن hotspot کار نمیکنه

در این مطلب از مجله اینترنتی جونا اطلاعات کاملی درباره دلیل کار نکردن هات اسپاپ در بخش اخبار فناوری سایت جونا قرار داده می شود.

علت کار نکردن فیلتر شکن هات اسپات - چرا فیلتر شکن hotspot کار نمیکنه

علت کار نکردن فیلتر شکن هات اسپات

درباره فیلتر شکن هات اسپاپ

هات اسپاپ برنامه بسیار قوی برای تغییر ای پی برای کامپیوتر و گوشی های هوشمند که در ایران یکی از برنامه ها پرطرفدار در گوگل پلی می باشد.هات اسپاپ دو نسخه رایگان و پولی دارد با نصب نسخه رایگان و فعال کردن ان تبلیغاتی روی سیستم فعال می شود.

چرا فیلتر شکن hotspot کار نمیکنه

شکن هات اسپات برنامه قدرتمند و محبوب برای دور زدن فیلتر است که بعد از فیلتر شدن تلگرام این برنامه و نرم افزارهای دیگه تغییر ای پی هم غیر فعال شدند..

مصاحبه اذری جهرمی درباره بستن فیلتر شکن ها

محمد جواد آذری در جمع خبرنگاران درباره افزایش استفاده از فیلترشکن ها پس از مسدودسازی این پیام رسان گفت: یکی از دلایل مخالفت دولت با فیلترینگ این است که اگر استفاده از برخی نرم افزارهای پیام رسان اثر مخربی داشته باشد، در کنار آن استفاده و فراگیر شدن فیلترشکن‌ها نتایج به مراتب مخرب تر امنیتی دارند.

علت کار نکردن فیلتر شکن هات اسپات اردیبهشت 97 - چرا فیلتر شکن hotspot کار نمیکنه

وی افزود: بسیاری از فیلترشکن‌ها خدمات ظاهری خوبی به کاربر ارایه می‌دهند و به همین دلیل استفاده از آنها مورد توجه عده زیادی از مردم است اما بنا به گزارش‌هایی که مراکز معتبر منتشر می‌کنند، این فیلترشکن ها استفاده ضدامنیتی نیز دارند و نوعی باج‌ افزار هستند که به جمع‌آوری اطلاعات مشترک اقدام می‌کنند، بنابراین فراگیری و استفاده از فیلترشکن‌ها تبعات بسیار زیادی دارد.

علت کار نکردن فیلتر شکن هات اسپات اردیبهشت 97 - چرا فیلتر شکن hotspot کار نمیکنه